sam wagstaff

London imorgon


lite ljus

sheets


Swallow him whole like a pill that makes you choke
and stills your soul

23:35


17/09/08

Nödropet på hjälp återvänder drastiskt i den vindstilla vinden.
Augusti förmultnar under sammankopplade ord, upprepningarna i hörselgångarna blir till en flyktsång och något som förtär sakta inifrån. Min säng är min grav i natt. Det sju mils tjocka täcket hejdar oförträngbara minnen att försvinna, fastvirkade på min näthinna hud under naglarna på läpparna tungan, tatuerade i magsäcken. Rygg mot rygg mot allting mot inget, smutsen markerar verkligen det fula omoraliska och ett inbördeskrig har fått fria tillgångar i mitt huvud. Handavtryck runt den kala betongen,
ett monument av det som inte fick ett värdigt slut.

extremt högt & otroligt nära


jag förblir ordlös tills vidare


kan inte; sova, tänka, skriva, förmedla, uthärda, äta, återspegla, känna,
formulera, gråta, andas, förstå, acceptera

(vi saknar dig så otroligt mycket)

around the woooorld


Wohnzimmer, billig öl, short distance-taxi, 1 euro pizza, Bang Bang Club, tequila, "May I ask how much you take for a lucky strike", konstig vodka på tub (läs vidrig), osexig kille med rosa hår & limegröna kallingar, "Är du också en sådan som inte förstår?", luciatåg, secondhand, haschaffären, Hitler utanför vårt rum, Falafelstället, tio tusen trappor upp, svensk Jesus som ville slicka lort, fylle-automaten, taxi hem kl halv nio på morgonen, "jag knulla en get, friterad fitta" etc etc etc

Berlin tvåtusenåtta med vendela & karin är svårt att slå

cirkulerar runt i banor


honungslena viskningar

oslagbar


tove e. lundberg

blues


moral


IMG_fuck



ett hav av tristess och dödsångest mellan lakanen

fasad


tick


madrid


08.23




london




full & dum

RSS 2.0